مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 18:352023-06-22اقتصادي

خبر خوب| 38 میلیارد تومان خسارت خشکسالی به کشاورزان کرمانشاه آماده واگذاری است


مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: 38 میلیارد تومان تسهیلات امهال به خسارت دیدگان خشکسالی در استان آماده واگذاری است که افراد نیازمند می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان پاوه امروز با حضور افشین یگانه مدیرکل بحران و احد جلیلیان مدیرکل محیط زیست به ریاست علیرضا حیدری سرپرست فرمانداری پاوه برگزار شد.

افشین یگانه، مدیرکل مدیرت بحران استان کرمانشاه در این جلسه با اشاره به مهار آتش سوزی های منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل پاوه در کمترین زمان، اظهار کرد: رویکرد استان و دولت بر این است که هیچ منابع و امکاناتی از استان مختص هیچ منطقه ای نبوده و با بروز هر نوع حادثه ای تمام امکانات به آن نقطه اعزام می شود.

 *25 درصد آب سد گاوشان سالیانه در پاوه هدر می رود یگانه با بیان اینکه مدیریت استفاده و توزیع آب یکی از مشکلات مطرح در بحث پساب است، افزود: با 110 لیتر آب در ثانیه و 28 الی 30 لیتر پساب، 57 میلیون مترمکعب آب، چیزی حدود 25 درصد آب سد گاوشان سالیانه در شهرستان پاوه هدر می رود.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه تصریح کرد: توسعه باغات در اورامانات بسیار سخت و با مشکلاتی همراه است و باغداران این منطقه زحمات زیادی را نسبت به دیگر شهرستان های استان متقبل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| 38 میلیارد تومان خسارت خشکسالی به کشاورزان کرمانشاه آماده واگذاری است

خبر خوب| 38 میلیارد تومان خسارت خشکسالی به کشاورزان کرمانشاه آماده واگذاری است